Dyskusja:14-07.02: Różnice pomiędzy wersjami

Z WSTOIn
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Linia 65: Linia 65:
 
Pozdrawiam,<br />
 
Pozdrawiam,<br />
 
Tomasz Klasa<br />
 
Tomasz Klasa<br />
 +
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<br />
 +
Szanowni Państwo, <br />
 +
Kwestie które podnosimy są generalnie dość drobne, myślę że nie musimy przedstawiać bardzo szczegółowych rozwiązań. W przypadku oceny opisowej proponuję uprościć tekst do np:<br />
 +
„Ocena opisowa stosowaną w klasach 1-3 jest często mniej czytelna dla rodziców a przede wszystkim wymaga znacznie więcej czasu do jej wystawienia. E-dzienniki dają nauczycielom możliwość kategoryzowania i definiowana w ocen dla poszczególnych form oceniania uczniów także dla oceny numerycznej, co pozwala na poprawne ich komunikowanie uczniom i rodzicom.  Z tego powodu wiele szkół wdrażających e-dzienniki wraca do oceny numerycznej w klasach 1-3 co umożliwiały dotychczasowe przepisy. <br />
 +
Stanowisko PTI – oceny opisowe przywołane w Art. 44d.1 powinny być wystawiane na podstawie słownika ocen tworzonego przez nauczyciela<br />
 +
W kwestii stosowania oceny elektronicznej przez CKE, myślę że wystarczy rozporządzenie dyrektora CKE, niekoniecznie ministra. W chwili obecnej w gestii dyrektora CKE jest określanie narzędzi stosowanych w procesie egzaminacyjnym, <br />
 +
myślę że sensowne byłoby określanie sposobu sprawdzania zadań. <br />
 +
<br />
 +
Piotr Bała

Wersja z 09:40, 4 sie 2014