Dyskusja:14-02.05: Różnice pomiędzy wersjami

Z WSTOIn
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(wpis)
 
Linia 60: Linia 60:
  
 
<span style="color: red"><small>Tu brak jest konkretu - gdzie to ma się znaleźć i jaka jest proponowana treść do wprowadzenia do rozp. [[Użytkownik:Dorożyński Janusz|Dorożyński Janusz]] ([[Dyskusja użytkownika:Dorożyński Janusz|dyskusja]])</small></span>
 
<span style="color: red"><small>Tu brak jest konkretu - gdzie to ma się znaleźć i jaka jest proponowana treść do wprowadzenia do rozp. [[Użytkownik:Dorożyński Janusz|Dorożyński Janusz]] ([[Dyskusja użytkownika:Dorożyński Janusz|dyskusja]])</small></span>
 
+
<span style="color: green"><small>II ETAP EDUKACYJNY ZAJĘCIA KOMPUTEROW Cele kształcenia wymagania ogólne oraz Treści nauczania - wymagania szczegółowe. Można by było pokusić się o konkretne zapisy ale uważam że lepiej zwrócić uwagę na problem, dorzucić lużne propozycje o których pisałem i zaproponować pomoc PTI --[[Użytkownik:Jatkiewicz Przemysław|Jatkiewicz Przemysław]] ([[Dyskusja użytkownika:Jatkiewicz Przemysław|dyskusja]]) 11:38, 28 lut 2014 (CET)</small></span>
  
 
Autorzy rozporządzenia wskazują na znaczącą rolę bibliotek szkolnych. Zapomnieli jednak o bibliotekach cyfrowych, które posiadają znacznie większe zasoby niż te, które są w stanie zgromadzić pojedyncze placówki oświatowe. Celem działania bibliotek szkolnych stanowić więc powinno również zapewnienie szerokiego dostępu do bibliotek cyfrowych.
 
Autorzy rozporządzenia wskazują na znaczącą rolę bibliotek szkolnych. Zapomnieli jednak o bibliotekach cyfrowych, które posiadają znacznie większe zasoby niż te, które są w stanie zgromadzić pojedyncze placówki oświatowe. Celem działania bibliotek szkolnych stanowić więc powinno również zapewnienie szerokiego dostępu do bibliotek cyfrowych.
Linia 66: Linia 66:
 
<span style="color: red"><small>Tu też brak jest konkretu - gdzie to ma się znaleźć i jaka jest proponowana treść do wprowadzenia do rozp. [[Użytkownik:Dorożyński Janusz|Dorożyński Janusz]] ([[Dyskusja użytkownika:Dorożyński Janusz|dyskusja]])</small></span>
 
<span style="color: red"><small>Tu też brak jest konkretu - gdzie to ma się znaleźć i jaka jest proponowana treść do wprowadzenia do rozp. [[Użytkownik:Dorożyński Janusz|Dorożyński Janusz]] ([[Dyskusja użytkownika:Dorożyński Janusz|dyskusja]])</small></span>
  
 +
<span style="color: green"><small>Załącznik 2 str. 2 Prawidłowa treść pierwszego zdania akapitu o bibliotekach: ''Realizację powyższych celów powinna wspomagać dobrze wyposażona biblioteka szkolna, dysponująca aktualnymi zbiorami, zarówno w postaci księgozbioru, jak i w postaci zasobów multimedialnych oraz zapewniającą możliwość przeglądania zewnętrznych zasobów bibliotek cyfrowych.''--[[Użytkownik:Jatkiewicz Przemysław|Jatkiewicz Przemysław]] ([[Dyskusja użytkownika:Jatkiewicz Przemysław|dyskusja]]) 11:27, 28 lut 2014 (CET) </small></span>
  
 
Opracowanie: dr inż. Przemysław Jatkiewicz<br>
 
Opracowanie: dr inż. Przemysław Jatkiewicz<br>
Linia 73: Linia 74:
 
Opinia w wersji edytowalnej jest dostępna na platformie opiniowania PTI WSTOIn pod adresem https://wstoin.pti.org.pl/wiki/14-02.05#Opinia
 
Opinia w wersji edytowalnej jest dostępna na platformie opiniowania PTI WSTOIn pod adresem https://wstoin.pti.org.pl/wiki/14-02.05#Opinia
 
|}
 
|}
 +
Ok, teraz nie mam uwag, wyjaśnienia daję do rekomendacji i wpisuję na stronę opinii. [[Użytkownik:Dorożyński Janusz|Dorożyński Janusz]] ([[Dyskusja użytkownika:Dorożyński Janusz|dyskusja]]) 22:25, 2 mar 2014 (CET)

Aktualna wersja na dzień 21:25, 2 mar 2014