Dyskusja:14-02.05: Różnice pomiędzy wersjami

Z WSTOIn
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(I wersja opinii - na razie tutaj)
(wpis)
 
Linia 46: Linia 46:
 
Rekomendacja PTI: '''Wykreślić na str. 13 z p. 8 "Zajęcia komputerowe. ..." pozycji 1), 2), 3) i 4), z pozostawieniem poz. 5).'''<br>
 
Rekomendacja PTI: '''Wykreślić na str. 13 z p. 8 "Zajęcia komputerowe. ..." pozycji 1), 2), 3) i 4), z pozostawieniem poz. 5).'''<br>
 
<span style="color: red"><small>Przyznam, że tego nie rozumiem. [[Użytkownik:Dorożyński Janusz|Dorożyński Janusz]] ([[Dyskusja użytkownika:Dorożyński Janusz|dyskusja]])</small></span>
 
<span style="color: red"><small>Przyznam, że tego nie rozumiem. [[Użytkownik:Dorożyński Janusz|Dorożyński Janusz]] ([[Dyskusja użytkownika:Dorożyński Janusz|dyskusja]])</small></span>
 +
 +
<span style="color: green"><small>Rysowanie kółek i kwadratów jest bez sensu a wpisywanie tekstów z klawiatury czy uruchamianie i posługiwanie się programami (notabene jakimi??) nie wymaga chyba osobnego przedmiotu. Mój 2 letni syn zaczyna posługiwać się tabletem jak tylko się do niego dorwie :) Te proste elementy winny być realizowane na innych przedmiotach cytowałem wcześniej zapisy z tego załącznika: nauczyciele powinni stwarzać uczniom warunki do nabywania umiejętności wyszukiwania, porządkowania i wykorzystywania informacji z różnych źródeł, z zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych na zajęciach z '''różnych przedmiotów''' --[[Użytkownik:Jatkiewicz Przemysław|Jatkiewicz Przemysław]] ([[Dyskusja użytkownika:Jatkiewicz Przemysław|dyskusja]]) 11:16, 28 lut 2014 (CET)</small></span>
  
  
Linia 52: Linia 54:
 
Rekomendacja PTI: '''W zalecanych warunkach i sposobach realizacji zajęć komputerowych wykreślić zdanie: „Zajęcia komputerowe należy rozumieć dosłownie jako zajęcia z komputerami”.'''<br>
 
Rekomendacja PTI: '''W zalecanych warunkach i sposobach realizacji zajęć komputerowych wykreślić zdanie: „Zajęcia komputerowe należy rozumieć dosłownie jako zajęcia z komputerami”.'''<br>
 
<span style="color: red"><small>Gdzie to jest, na której stronie? [[Użytkownik:Dorożyński Janusz|Dorożyński Janusz]] ([[Dyskusja użytkownika:Dorożyński Janusz|dyskusja]])</small></span>
 
<span style="color: red"><small>Gdzie to jest, na której stronie? [[Użytkownik:Dorożyński Janusz|Dorożyński Janusz]] ([[Dyskusja użytkownika:Dorożyński Janusz|dyskusja]])</small></span>
 +
<span style="color: green"><small>Załącznik 2 Zalecane warunki i sposób realizacji str. 22 p.11--[[Użytkownik:Jatkiewicz Przemysław|Jatkiewicz Przemysław]] ([[Dyskusja użytkownika:Jatkiewicz Przemysław|dyskusja]]) 11:16, 28 lut 2014 (CET)</small></span>
  
  
Linia 57: Linia 60:
  
 
<span style="color: red"><small>Tu brak jest konkretu - gdzie to ma się znaleźć i jaka jest proponowana treść do wprowadzenia do rozp. [[Użytkownik:Dorożyński Janusz|Dorożyński Janusz]] ([[Dyskusja użytkownika:Dorożyński Janusz|dyskusja]])</small></span>
 
<span style="color: red"><small>Tu brak jest konkretu - gdzie to ma się znaleźć i jaka jest proponowana treść do wprowadzenia do rozp. [[Użytkownik:Dorożyński Janusz|Dorożyński Janusz]] ([[Dyskusja użytkownika:Dorożyński Janusz|dyskusja]])</small></span>
 
+
<span style="color: green"><small>II ETAP EDUKACYJNY ZAJĘCIA KOMPUTEROW Cele kształcenia wymagania ogólne oraz Treści nauczania - wymagania szczegółowe. Można by było pokusić się o konkretne zapisy ale uważam że lepiej zwrócić uwagę na problem, dorzucić lużne propozycje o których pisałem i zaproponować pomoc PTI --[[Użytkownik:Jatkiewicz Przemysław|Jatkiewicz Przemysław]] ([[Dyskusja użytkownika:Jatkiewicz Przemysław|dyskusja]]) 11:38, 28 lut 2014 (CET)</small></span>
  
 
Autorzy rozporządzenia wskazują na znaczącą rolę bibliotek szkolnych. Zapomnieli jednak o bibliotekach cyfrowych, które posiadają znacznie większe zasoby niż te, które są w stanie zgromadzić pojedyncze placówki oświatowe. Celem działania bibliotek szkolnych stanowić więc powinno również zapewnienie szerokiego dostępu do bibliotek cyfrowych.
 
Autorzy rozporządzenia wskazują na znaczącą rolę bibliotek szkolnych. Zapomnieli jednak o bibliotekach cyfrowych, które posiadają znacznie większe zasoby niż te, które są w stanie zgromadzić pojedyncze placówki oświatowe. Celem działania bibliotek szkolnych stanowić więc powinno również zapewnienie szerokiego dostępu do bibliotek cyfrowych.
Linia 63: Linia 66:
 
<span style="color: red"><small>Tu też brak jest konkretu - gdzie to ma się znaleźć i jaka jest proponowana treść do wprowadzenia do rozp. [[Użytkownik:Dorożyński Janusz|Dorożyński Janusz]] ([[Dyskusja użytkownika:Dorożyński Janusz|dyskusja]])</small></span>
 
<span style="color: red"><small>Tu też brak jest konkretu - gdzie to ma się znaleźć i jaka jest proponowana treść do wprowadzenia do rozp. [[Użytkownik:Dorożyński Janusz|Dorożyński Janusz]] ([[Dyskusja użytkownika:Dorożyński Janusz|dyskusja]])</small></span>
  
 +
<span style="color: green"><small>Załącznik 2 str. 2 Prawidłowa treść pierwszego zdania akapitu o bibliotekach: ''Realizację powyższych celów powinna wspomagać dobrze wyposażona biblioteka szkolna, dysponująca aktualnymi zbiorami, zarówno w postaci księgozbioru, jak i w postaci zasobów multimedialnych oraz zapewniającą możliwość przeglądania zewnętrznych zasobów bibliotek cyfrowych.''--[[Użytkownik:Jatkiewicz Przemysław|Jatkiewicz Przemysław]] ([[Dyskusja użytkownika:Jatkiewicz Przemysław|dyskusja]]) 11:27, 28 lut 2014 (CET) </small></span>
  
 
Opracowanie: dr inż. Przemysław Jatkiewicz<br>
 
Opracowanie: dr inż. Przemysław Jatkiewicz<br>
Linia 70: Linia 74:
 
Opinia w wersji edytowalnej jest dostępna na platformie opiniowania PTI WSTOIn pod adresem https://wstoin.pti.org.pl/wiki/14-02.05#Opinia
 
Opinia w wersji edytowalnej jest dostępna na platformie opiniowania PTI WSTOIn pod adresem https://wstoin.pti.org.pl/wiki/14-02.05#Opinia
 
|}
 
|}
 +
Ok, teraz nie mam uwag, wyjaśnienia daję do rekomendacji i wpisuję na stronę opinii. [[Użytkownik:Dorożyński Janusz|Dorożyński Janusz]] ([[Dyskusja użytkownika:Dorożyński Janusz|dyskusja]]) 22:25, 2 mar 2014 (CET)

Aktualna wersja na dzień 21:25, 2 mar 2014