Dyskusja:14-07.02: Różnice pomiędzy wersjami
Z WSTOIn
Linia 65: | Linia 65: | ||
Pozdrawiam,<br /> | Pozdrawiam,<br /> | ||
Tomasz Klasa<br /> | Tomasz Klasa<br /> | ||
+ | ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<br /> | ||
+ | Szanowni Państwo, <br /> | ||
+ | Kwestie które podnosimy są generalnie dość drobne, myślę że nie musimy przedstawiać bardzo szczegółowych rozwiązań. W przypadku oceny opisowej proponuję uprościć tekst do np:<br /> | ||
+ | „Ocena opisowa stosowaną w klasach 1-3 jest często mniej czytelna dla rodziców a przede wszystkim wymaga znacznie więcej czasu do jej wystawienia. E-dzienniki dają nauczycielom możliwość kategoryzowania i definiowana w ocen dla poszczególnych form oceniania uczniów także dla oceny numerycznej, co pozwala na poprawne ich komunikowanie uczniom i rodzicom. Z tego powodu wiele szkół wdrażających e-dzienniki wraca do oceny numerycznej w klasach 1-3 co umożliwiały dotychczasowe przepisy. <br /> | ||
+ | Stanowisko PTI – oceny opisowe przywołane w Art. 44d.1 powinny być wystawiane na podstawie słownika ocen tworzonego przez nauczyciela<br /> | ||
+ | W kwestii stosowania oceny elektronicznej przez CKE, myślę że wystarczy rozporządzenie dyrektora CKE, niekoniecznie ministra. W chwili obecnej w gestii dyrektora CKE jest określanie narzędzi stosowanych w procesie egzaminacyjnym, <br /> | ||
+ | myślę że sensowne byłoby określanie sposobu sprawdzania zadań. <br /> | ||
+ | <br /> | ||
+ | Piotr Bała |