Dyskusja:14-02.06: Różnice pomiędzy wersjami

Z WSTOIn
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Linia 9: Linia 9:
 
Określone w § 2 wymagania ukończenia studiów na kierunku zgodnym z nauczanym przedmiotem lub którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu, ewentualnie studiów podyplomowych, zamyka drogę informatykom którzy ukończyli inne studia np. fizyka, astronomia matematyka czy zarządzanie. Swoją wiedzę są w stanie potwierdzić odpowiednimi certyfikatami międzynarodowych organizacji czy też publikacjami. Sztandarowym przykładem jest<strong> fizyk</strong> Tim Berners-Lee powszechnie uważany za ojca WWW.<br>
 
Określone w § 2 wymagania ukończenia studiów na kierunku zgodnym z nauczanym przedmiotem lub którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu, ewentualnie studiów podyplomowych, zamyka drogę informatykom którzy ukończyli inne studia np. fizyka, astronomia matematyka czy zarządzanie. Swoją wiedzę są w stanie potwierdzić odpowiednimi certyfikatami międzynarodowych organizacji czy też publikacjami. Sztandarowym przykładem jest<strong> fizyk</strong> Tim Berners-Lee powszechnie uważany za ojca WWW.<br>
 
§ 3 wyszczególniający kwalifikacje nauczycieli w gimnazjach i zasadniczych szkołach zawodowych otwiera drogę dla osób, które ukończyły studia wyższe na innym kierunku czy specjalności niż nauczany oraz ukończyły kurs kwalifikacyjny. W tym wypadku uważamy iż samo ukończenie kursu kwalifikacyjnego, nie jest wystarczające by zapewnić odpowiedni poziom nauczania informatyki.<br>
 
§ 3 wyszczególniający kwalifikacje nauczycieli w gimnazjach i zasadniczych szkołach zawodowych otwiera drogę dla osób, które ukończyły studia wyższe na innym kierunku czy specjalności niż nauczany oraz ukończyły kurs kwalifikacyjny. W tym wypadku uważamy iż samo ukończenie kursu kwalifikacyjnego, nie jest wystarczające by zapewnić odpowiedni poziom nauczania informatyki.<br>
Proponujemy opracowanie szczegółowych wymagań dla nauczycieli informatyki, jednocześnie oferujemy swoją pomoc w tym zakresie.
+
Proponujemy opracowanie szczegółowych wymagań dla nauczycieli informatyki, jednocześnie oferujemy swoją pomoc w tym zakresie.<br>
 +
--[[Użytkownik:Jatkiewicz Przemysław|Jatkiewicz Przemysław]] ([[Dyskusja użytkownika:Jatkiewicz Przemysław|dyskusja]]) 22:28, 21 lut 2014 (CET)

Wersja z 21:28, 21 lut 2014