Dyskusja:14-02.05: Różnice pomiędzy wersjami
Z WSTOIn
(wpis) |
|||
Linia 60: | Linia 60: | ||
<span style="color: red"><small>Tu brak jest konkretu - gdzie to ma się znaleźć i jaka jest proponowana treść do wprowadzenia do rozp. [[Użytkownik:Dorożyński Janusz|Dorożyński Janusz]] ([[Dyskusja użytkownika:Dorożyński Janusz|dyskusja]])</small></span> | <span style="color: red"><small>Tu brak jest konkretu - gdzie to ma się znaleźć i jaka jest proponowana treść do wprowadzenia do rozp. [[Użytkownik:Dorożyński Janusz|Dorożyński Janusz]] ([[Dyskusja użytkownika:Dorożyński Janusz|dyskusja]])</small></span> | ||
− | + | <span style="color: green"><small>II ETAP EDUKACYJNY ZAJĘCIA KOMPUTEROW Cele kształcenia wymagania ogólne oraz Treści nauczania - wymagania szczegółowe. Można by było pokusić się o konkretne zapisy ale uważam że lepiej zwrócić uwagę na problem, dorzucić lużne propozycje o których pisałem i zaproponować pomoc PTI --[[Użytkownik:Jatkiewicz Przemysław|Jatkiewicz Przemysław]] ([[Dyskusja użytkownika:Jatkiewicz Przemysław|dyskusja]]) 11:38, 28 lut 2014 (CET)</small></span> | |
Autorzy rozporządzenia wskazują na znaczącą rolę bibliotek szkolnych. Zapomnieli jednak o bibliotekach cyfrowych, które posiadają znacznie większe zasoby niż te, które są w stanie zgromadzić pojedyncze placówki oświatowe. Celem działania bibliotek szkolnych stanowić więc powinno również zapewnienie szerokiego dostępu do bibliotek cyfrowych. | Autorzy rozporządzenia wskazują na znaczącą rolę bibliotek szkolnych. Zapomnieli jednak o bibliotekach cyfrowych, które posiadają znacznie większe zasoby niż te, które są w stanie zgromadzić pojedyncze placówki oświatowe. Celem działania bibliotek szkolnych stanowić więc powinno również zapewnienie szerokiego dostępu do bibliotek cyfrowych. | ||
Linia 66: | Linia 66: | ||
<span style="color: red"><small>Tu też brak jest konkretu - gdzie to ma się znaleźć i jaka jest proponowana treść do wprowadzenia do rozp. [[Użytkownik:Dorożyński Janusz|Dorożyński Janusz]] ([[Dyskusja użytkownika:Dorożyński Janusz|dyskusja]])</small></span> | <span style="color: red"><small>Tu też brak jest konkretu - gdzie to ma się znaleźć i jaka jest proponowana treść do wprowadzenia do rozp. [[Użytkownik:Dorożyński Janusz|Dorożyński Janusz]] ([[Dyskusja użytkownika:Dorożyński Janusz|dyskusja]])</small></span> | ||
+ | <span style="color: green"><small>Załącznik 2 str. 2 Prawidłowa treść pierwszego zdania akapitu o bibliotekach: ''Realizację powyższych celów powinna wspomagać dobrze wyposażona biblioteka szkolna, dysponująca aktualnymi zbiorami, zarówno w postaci księgozbioru, jak i w postaci zasobów multimedialnych oraz zapewniającą możliwość przeglądania zewnętrznych zasobów bibliotek cyfrowych.''--[[Użytkownik:Jatkiewicz Przemysław|Jatkiewicz Przemysław]] ([[Dyskusja użytkownika:Jatkiewicz Przemysław|dyskusja]]) 11:27, 28 lut 2014 (CET) </small></span> | ||
Opracowanie: dr inż. Przemysław Jatkiewicz<br> | Opracowanie: dr inż. Przemysław Jatkiewicz<br> | ||
Linia 73: | Linia 74: | ||
Opinia w wersji edytowalnej jest dostępna na platformie opiniowania PTI WSTOIn pod adresem https://wstoin.pti.org.pl/wiki/14-02.05#Opinia | Opinia w wersji edytowalnej jest dostępna na platformie opiniowania PTI WSTOIn pod adresem https://wstoin.pti.org.pl/wiki/14-02.05#Opinia | ||
|} | |} | ||
+ | Ok, teraz nie mam uwag, wyjaśnienia daję do rekomendacji i wpisuję na stronę opinii. [[Użytkownik:Dorożyński Janusz|Dorożyński Janusz]] ([[Dyskusja użytkownika:Dorożyński Janusz|dyskusja]]) 22:25, 2 mar 2014 (CET) |